dinsdag 4 juni 2013

anchor nail art

hee!

Vandaag heb ik een leuke nail art gevonden. Omdat ik vroeg uit was en al lekker in de zon had gezeten dacht ik; ik kan nu wel even mn nagels lakken (:

dit was een van mijn voorbeelden die ik gebruikt heb:






ik heb dit plaatje dus als voorbeeld gebruikt en mijn nagels lijken er best wel op, ik heb alleen een andere kleuren combinatie! Dit is het resultaat van mijn nagels:

Als eerste heb ik al mijn nagels (behalve de middelste) blauw gelakt met een nagellak die ik gekocht heb bij de 'op = op voordeelshop' van het merk W7 (nummer 22: neon blue) en de middelste heb ik zwart gelakt en die zwarte nagellak heb ik bij de HEMA vandaan dat is nummer 851. Vervolgens bij ik aan de slag gegaan met een witte tippainter. (Deze heb ik van de Action, daar kan je drie kleuren tippainters kopen voor een leuk prijsje.) Het jammere van die tippainter van de action is dat het kwastje niet heel dun is dus je moet heel voorzichtig werken, wil je een dun lijntje krijgen. Maar oké, ik was bij de tippainter, ik ben bij mn middelste nagel begonnen met een ankertje te lakken. Daarna zet je gewoon op alle blauwe gelakte nagels een paar witte strepen zoals je ziet.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik hoop jullie weer te zien in mijn volgende blog!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten