zondag 9 juni 2013

donutknot met strik ♥

Hey, ik heb nog snel een kort artikel voor jullie!

Je ziet ze echt overal, en ze zullen zeker niet nieuw in de oren klinken; DE DONUTKNOT
Ze staan gewoon bij iedereen, lekker al dat haar uit je gezicht en superleuk! Zelf heb ik nog steeds niet zo'n donutrol ;$ maar als ik zo'n knot in doe dan doe ik dat nog met een opgerolde beenwarmer of een sok waarvan de onderkant dr is uitgeknipt zodat je 2 gaten hebt. Ook staat een donutknot heel leuk met een soort strik eromheen met buigbare draadjes. Zoals deze:






De groenachtige heb ik gekocht bij de HEMA voor 5 euro. Ik vond m zo leuk! Die moest ik gewoon hebben. Ook bij een grote uitverkoop van Versteegh in Houten zag ik de 2e strik met fleurige bloemetjes voor 0,50. Die kon ik natuurlijk ook niet laten liggen!




Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten