maandag 20 mei 2013

1e blog.. yey! - DIY aztec top

Hey allemaal,

zoals jullie zien is dit mijn eerste blog. Je zult voortaan van alles tegenkomen in mijn blogs. van DIY's tot shoplogs. Hopelijk hebben jullie dr iets aan!

vandaag begin ik met een DIY : hoe maak je een leuk aztec top?!
Lees dan hier verder want dat ga ik nu laten zien!




Zoek eerst een wit shirtje. Knip de mouwen hiervan af zodat je een hemdje krijgt. Je kan eventueel ook nog een stuk van de hals wegknippen als je denkt dat dat leuker staat.
Vervolgens kan je op internet wat voorbeelden zoeken van een leuk aztec printje waarvan je denkt dat het er leuk uit gaat zien.












Vervolgens pak je een groot boek, of een grote map dat je tussen de voor- en achterkant van het shirtje kan doen zodat je zeker weet dat wanneer je gaat kleuren de  stift niet doordrukt.  Daarna pak je wat textielstiften en begin je leuke printjes na te tekenen van de voorbeelden. Je kan zelf natuurlijk ook wat verzinnen!
Zo blijf je doorgaan totdat je bij de onderkant van het shirtje bent. Als je wilt kun je ook nog de achterkant doen, al moet ik zeggen dat dat wel veel werk is om de voor- EN 
achterkant allebei te doen.




Zie deze link om te kijken hoe ik dit gedaan heb!

http://www.youtube.com/watch?v=8i-vCeqe_v4

abonneer gelijk voor nog meer leuke DIY's !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten