maandag 2 september 2013

OOTD #1

Hey, vandaag heb ik een Outfit of the day voor jullie. Nou eigenlijk niet helemaal want deze outfit heb ik niet vandaag aan maar een paar dagen terug.


Het neon roze topje dat ik aan heb, komt bij de  Bristol vandaan. Omdat het een middelmatige dag was, qua temperatuur - zou ik deze outfit ook aan gehad kunnen hebben zonder vestje, maar omdat ik met de hondjes ging wandelen in een grote open vlakte (Noorderpark) stond er nog wel eens een fris windje en heb ik dus mn witte vestje van de Primark hier over heen gedaan. De broek die ik hieronder draag heb ik in de Hype gekocht. Dat is niet zo'n bekend winkeltje maar ze hebben wel hele leuke kleren. Ik weet niet of deze winkel ook ergens anders in Nederland zit, maar deze zat in Overvecht in Utrecht.  Bye!

liefs Juliet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten