vrijdag 30 augustus 2013

Primark's nepnagels

Hey allemaal! Ik heb me er maar een keer op gewaagd: Nepnagels. Ik heb het al 1 x eerder gehad maar daarna een tijd niet meer omdat het altijd zo'n gedoe was met die lijm. Nu vond ik het toch weer eens tijd om te kijken of het al beter zou gaan lukken met die lijm. En als ik dan bij de Primark ben en ik zie een paar leuke nepnagels voor 1,50 euro kan ik die natuurlijk niet laten staan.. 




lees snel verder voor mijn mening!



Vandaag maakte ik het pakje maar eens open en zocht een paar nepnagels uit met de goede maat voor mijn echt nagels. Het is wel altijd fijn dat je uit veel verschillende maten kan kiezen zodat je een perfect nepnagel hebt voor iedere nagel. 

Eerst zat ik een tijdje te prutsen met die lijm want er kwam niks uit? logisch want aan het uiteinde van het tuutje zat helemaal geen gaatje. Ik heb toen de achterkant eraf gedraaid en daarin geknepen, zodat er daar wat uit kwam. Vervolgens smeerde ik dat uit met het tuutje waar geen lijm uitkwam. Niet zo handig dus van de Primark, of lag het gewoon aan mij?!  Hèhè, alle nagels zaten er uiteindelijk op. Ze zagen er leuk uit, ondanks dat er lijm zat op mn vingers wat ik er niet af kreeg. 


Ik heb ze er een tijdje opgelaten maar ze laten best snel los, vooral als ze in aanraking komen met water. Omdat er dus 2 af waren gegaan dacht ik: ‘dan haal ik ze er wel allemaal van af’ Ik heb warm water in de wasbak laten lopen en daar een klein beetje nagellakremover bijgegooid met aceton, waardoor de nagels sneller en gemakkelijker loslaten. Ik heb het niet zo op nepnagels, en zal dit dus ook niet vaker doen, hooguit bij een feestje ofso. Alhoewel het patroontje wel heel leuk was.  Deze zijn dus te halen bij de Primark voor 1,50 !

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Wat vinden jullie van nepnagels?

liefs Juliet

3 opmerkingen:

  1. Wauw leuk, ik ga het ook eens proberen (: mmm volgens mij heb je er een paar verkeerd om geplakt hihi ! ;) xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahah ja kan wel , volgens mij mn ringvinger en pink maar ik zat zo te prutsen met die lijm dat ik daar eigenlijk niet meer op gelet had xd ;p

      Verwijderen
  2. Hey Juliet!
    Je deed mee aan een winactie op mijn blog en je hebt gewonnen!
    Kun je aub je adresgegevens mailen naar: Estella2.2002@gmail.com

    X-kusjes Zoë

    BeantwoordenVerwijderen