woensdag 28 augustus 2013

my little purses ♥

Hey, als jullie mijn shoplog in mijn vorige artikel hebben gezien, heb je vast ook gezien dat ik gek ben op die kleine rubbere portemonneetjes.  Deze dus:

  lees snel verder!



Ik heb er nu twee en ik denk echt dat ik ze ga sparen want ik vind ze echt super schattig. De eerste heb ik gekocht bij de Claire's voor 5 euro. Dat was deze hele leuke panda


En de andere die je ook in de shoplog hebt gezien is een fel neon roze kleur. Deze ziet er iets anders uit maar heeft wel hetzelfde principe. Deze neon roze heeft namelijk geen ritjes maar twee knopjes. Ik heb deze leukerd gekocht bij de Primark voor 2 euro


Ook zag ik zulke portemonneetjes in een lifestyle winkel ergens in utrecht genaamd: 
'Keck & Lisa" Deze kon je ook dicht maken met soortgelijke knopjes als die roze maar dan waren het ook dieren, zoals beertjes, varkentjes en ook panda's geoof ik. Deze vond ik er ook heel leuk uit zien maar waren 15 euro. Dat heb ik dan weer niet over voor zo'n klein portemonneetje.. Ik vind ze(nogmaals) SU-PER leuk! Daarom wil ik graag van jullie weten:

Ben jij ook van dit soort portemonneetjes tegengekomen?
laat het me weten!

liefs Juliet






Geen opmerkingen:

Een reactie posten