zaterdag 24 augustus 2013

mijn hondjes zijn slim..

Nu jullie mijn hondjes kennen heb ik nog een leuk filmpje. Gister waren ze lekker buiten in de tuin aan het spelen en het leek me wel leuk om even hun hersens te laten kraken met onze honden puzzel. Daarin heb je vakjes waar je brokjes in kan leggen en dan dicht kan schuiven.

lees snel verder voor het filmpje! 


Hier is dan het filmpje! (sorry voor de schokkerige beelden en slechte bewerking. Die beelden komen omdat ik per ongeluk veel bewoog met de camera, en het is ook vervelend dat je twee zwarte balken onder en boven de video ziet, ik moet dit nog even normaal zien te krijgen) Kan je de video niet zien ? hier is de YouTube link. Thumbs up  voor mijn honden en abonneer voor mij :)

http://www.youtube.com/watch?v=rtphCzsIuy8




liefs juul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten