woensdag 28 augustus 2013

♥ H&M cosmetica / make up ♥

Vandaag ga ik jullie wat vertellen over de make-up van H&M. Ik wist namelijk al een tijd dat H&M ook een make-up afdeling heeft maar ik had er nog nooit wat gehaald. Omdat ik de cosmetica van H&M steeds vaker voorbij zag komen op blogs, dacht ik: 'het word tijd dat ik daar ook eens iets ga kopen' zo gezegd, zo gedaan. Toen ik in de stad was ben ik inderdaad langs de H&M make-up afdeling gelopen. Je moet trouwens niet veel verwachten hoor, ik had  2 dingen gescoord. Een bronzer en een eyeshadow pallet.








 De 'afdeling' zag er leuk uit met veel verschillende dingen. Ik zag op de blog van Eline (http://elineboot.wordpress.com/) ook al een review van een H&M eyeshadow pallet. En het leek mij leuk om dit palletje eens uit te proberen.

Ik heb dit oogschaduw palletje gekocht voor 4,95 euro. Zo ziet het 'NUDES' eyeshadows' pallet eruit: Ik vind het opzicht al een heel mooi doosje met mooie letters. Ook geeft het een leuk effect omdat het bovenste 'klepje' doorzichtig is met zwarte letters erop.


Zoals je kunt zien heeft het palletje 5 hele nude/naturelle kleurtjes. Deze zijn goed geschikt om een - niet te opvallende maar toch wat extra's gevende - look te maken. Ik heb het palletje al een keer gebruikt en opzicht vind ik het hele mooie naturelle kleuren, maar vind ik het we jammer dat ze niet super gepigmenteerd zijn. Ten eerste moet je dus een paar keer met je kwastje over het kleurtje, en als je dan een mooie look hebt gemaakt zie je het alsnog bijna niet. Maar dit is mijn mening! Ik vind de laatste 2 (donkere) kleurtjes denk ik het mooist. Deze zijn toch wat meer gepigmenteerd en zijn goed geschikt om mooie schaduwen te maken boven het bewegend ooglid. Hier zie je wat swatches:


Daarnaast heb ik ook nog een 'bronzing powder' gekocht voor 3,95. Ik zocht al een tijdje naar een matte, niet te grote bronzer. En toevallig dat ik die vond bij de H&M. Mijn bronzer stash bestaat nu uit 2 bronzers.. ja ik weet het dat zijn er niet veel maar waarom zou je er zoveel hebben als degene die je nu hebt gewoon goed is ? ;) Ik had al een bronzer van essense dat is deze mozaïk bronzer: 
Deze heeft best wel veel shimmer, ook al zie je dat niet goed op de foto. Omdat ik mijn gezicht niet als een en al glitter wilde hebben, zocht ik dus naar een matte bronzer. 
Dit is de bronzer die ik bij de H&M heb gekocht met de naam: 'Gorgeous Tan'
Ik heb deze bronzer nu al een paar keer gebruikt en ik ben er tevreden mee. Hij is heel goed gepigmenteerd waardoor een klein beetje op je kwast al genoeg is. Hij heeft een mooie matte finish en is erg mooi / goed om je gezicht te shapen.

En hiervan ook een swatch: Je ziet het niet zo heel goed en het lijkt meer roze dan bruin dus het is niet een hele goede swatch geworden. 

Dat was het dan. 2 producten en toch nog een lang artikel.. haha..
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Volg mij voor meer van dit soort artikelen.
 (kan rechts van mijn blog) En abonneer! / kijk ook eens op mijn youtube kanaal:

alvast heel erg bedankt!

wat is jouw favoriete product van de cosmetica van H&M ?

liefs Juliet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten